Platform pembelajaran mesin ejaan terus berjalan

Spell, platform end-to-end untuk pembelajaran mesin dan pembelajaran mendalam - meliputi persiapan data, latihan, penggunaan, dan manajemen - telah mengumumkan Spell for Private Machines, versi baru sistemnya yang dapat digunakan pada perkakasan anda sendiri juga seperti pada sumber awan.

Spell diasaskan oleh Serkan Piantino, mantan pengarah kejuruteraan di Facebook dan pengasas kumpulan AI Research Facebook. Ejaan membolehkan pasukan membuat sistem pembelajaran mesin yang dapat dihasilkan semula yang menggabungkan alat yang tidak asing lagi seperti notebook Jupyter dan memanfaatkan contoh komputasi GPU yang dihoskan oleh awan.

Ejaan menekankan kemudahan penggunaan. Sebagai contoh, pengoptimuman hiperparameter untuk eksperimen adalah fungsi satu perintah tahap tinggi. Pengguna juga tidak perlu melakukan banyak perkara untuk mengkonfigurasi infrastruktur; Eja mengesan perkakasan apa yang ada dan orkestrate yang sesuai. Eja juga mengatur aset eksperimen, sehingga kedua eksperimen dan datanya dapat diubahsuai dan diperiksa sebagai bagian dari proses pengembangan.

Ejaan pada mulanya hanya berjalan di awan; belum ada penyebaran "di belakang-firewall" sampai sekarang. Spell For Private Machines membolehkan pemaju menjalankan platform pada perkakasan mereka sendiri. Sumber daya dalam talian dan awan dapat dicampur dan dipadankan sesuai keperluan. Sebagai contoh, versi prototaip proyek dapat dibuat pada perkakasan tempatan, kemudian diperluas ke instance AWS untuk penyebaran produksi.

Sebilangan besar alur kerja Spell sudah dirancang untuk terasa seolah-olah berjalan di dalam negara, dan untuk melengkapkan aliran kerja yang ada. pip install spellContohnya, alat Python untuk kerja Ejaan boleh disediakan . Dan kerana waktu ejaan Eja menggunakan bekas, pelbagai versi eksperimen dengan putaran hiperparameter yang berbeza dapat dijalankan secara berdampingan.